
Punoin parvekelaatikolla suojuksen rautalangasta. Tässä etupuolelta...

... ja tässä takaa.
Yläreunassa kiertää punos. Muutaman koristekiekuran väänsin myös. Tosin kuvasta niitä on vaikea erottaa. Toinen vastaavanlainen on tekeillä. Otan sitten paremman kuvan kunhan saan sen valmiiksi.

Kommentit