Onpa siitä vierähtänyt aikaa, kun olen viimeksi käynyt täällä päivittelemässä!

Mulla on ollut hieman aika- ja tietokone ongelmia. Nytkin kirjoitin pitkän litanian kuvineen kaikkineen, mutta sepä haihtui bitiavaruuteen. Missähän kummassa sekin lienee? Olen lukenut muutamista blogeista, joissa myös on tapahtunut tämmöisiä katoamisia. Varmaan siellä bittiavaruudessa on juttu jos toinenkin!

-----

 

Olin viikko sitten oppimassa uutta vallan kauniissa maisemissa

 

Tässä on yksi työ, jonka sain kuvattua. Lisää kuvia laitan kunhan saan tämän uuden systeemin sisäistettyä paremmin.

Neiti tarkastajakin ilmaantui kuin tyhjästä, kun huomasi jotain uutta. Liekö vati tullut hyväksytyksi vai ei. Mulle tuli kiire pelastaa se, koska neiti yritti tutkiessaan tiputtaa vadin rappuselta alas. Siitähän olisi tullut sirpaleita.

Tämä on rakupoltettua keramiikkaa. Ihan ensimmäinen kerta ikinä, mutta tuskin jää viimeiseksi - oli se sen verran mielenkiintoista.

Nuo kuvatkin ovat kummallisen kokoisia - pitää vielä opetella niidenkin käsittelyä.

Taas ollaan viikonlopussa, joten.....

 

Heleää Helluntaita lukijoille!