Torstaina iltapäivällä meillä oli ukkosenilma. Sen jälkeen en päässyt nettiin. Perjantaina soitin Soneralle, ja muutaman mutkan jälkeen pääsin asiakaspalveluun. Selitin asiani ja sieltä tutkittiin tilannetta. Ja lopuksi todettiin, että puu on kaatunut linjalle, mutta se saadaan korjattua perjantain aikana. Lisäksi lupasivat ilmoittaa tekstiviestillä kun korjaus on tehty.

Eipä ole kuulunut tekstiviestiä vieläkään, eikä linja toimi. Lisäksi tänään oli taas ukkonen.

Eivätkä maininneet minä perjantaina vika korjataan, viime viikon, tämän viikon vai tulevan.... ensi kuun?

Laskut tulevat ajallaan, mutta kaipa he kohta keräävät nämä linjat kainaloonsa, niin ei tarvitse enää korjailla kaatuneita puita pois linjoilta.

 

Voihan Sonera sentään!